Stackars lilla matte

Matte har varit sjuk igen och legat på människorhuset. Dom har proppat i henne massa mediciner och hon är alldeles blå ¨på hela sitt bröst. Hysset den store kan inte vara elak mot matte i detta läge. Men nu blir hon dock svårsåld. Det är alltid svårt att sälja en begagnad matte, även om hon nu varit inne på lagning. Kan inte säga att hon klarar besiktningen.
Har varit ute en stund i stora delen av lägenheten i dag och kelat med matte och hennes mamma och pappa, jag låg merst och ploppade brevid matte men jag var ju där iallafall. men hysset den store är inte som Qurius -mördar råttan-
Hysset gillar inte att bli slickad i rumpan av en hund. För jag når inte upp till hundes rumpa. Qurius mördaren hon gillar däremot hund slickar. *usch*

Sen är matte jätte arg på en annan person också. Har försök luska ut vem det är, det kan ju påverka att matte är till salu.

Men jag gillar faktiskt min matte, även om jag iblans gillar söt potatis mera. Men hon kan vara jätte snälla ibland och pussas jätte mycket. Så nu har jag bestämt så här, eftersom hon inte har någon hanne, så får hon stanna här tills hon hittar en hanne till sig själv, sen åker hon ut med huvudet före. Har förtsått att matte är svår charmad, det är bra, hon har lärt sig av Hysset den store.

Men nu är det mat mat mat mat! MAT! MAT!
ÅHHHHH MAJSKOLV MAAAAAAAAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0