Hysset den store har fått tillbaka sitt visum

Hysset har nu fått tillbaka sitt visum till lägenheten. Katterna är dessutom hos någon annan, skönt för mig. Jag använder mitt visum flitigt. I natt glömde matte mig ute i lägenheten. HUr kunde hon missa Hysset den store. Medans dom andra fick äta mat. Men jag hade släpat ut massa mat i råttrummet. Så jag hade minnsann så jag klarade mig och inte svalt i min ensamhet.
Men vid 4 i morse hittade jag matte sovandes i sin säng, så jag valde att dra upp överbliven pasta till henne, sen försökte jag öppna hennes mun med min tass. Då vaknade hon.
Nu diskuteras det återigen om visum indragning. Men det visade sig senare, under råttmötet att Qurius och Fearless hade dragit ner massa chips i mattes skor, som hon märkte först när hon satte fötterna i dom.
Det är rätta takter. Mina spionoer lär sig. Mohahaha

Astra kissade matte i huvudet också igår. Det var kul.
Men jag tror nog att vi kommer få indraget visum allihopa.

Hysset den store måste en gång för alla erövra palatset här hemma.
Hysset den store har det inte lätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0