Matte är en traktor

Ja hon låter som en traktor nu. Hon hostar och låter och snörvlar och ser allmänt ruggig ut. Matte jävlen har drabbats av pesten. Tänk om Hysset den store blir sjuk. Vore katastrof för Hysset den store och Antimattex AB.

Ja vad ska man göra med en sådan matte, hon är iallafall hemma nu, jag vet var hon finns eftersom jag hör hennes rasslande och rosslande överallt i lägenheten. Nu är hon till expempel i vardagsrummet, snart kommer hon gå till toaletten, det hör jag eftersom hon rosslar mera när hon ska anstränga sig. Mohahha matte har fått sitt. hehe.
Nej nu ska jag akta mig från bakterie bomben och slicka Astra den lille i rumpan.

Hysset den store har bestämt sig för att börja slicka sig själv i rumpan mera, dom andra vill inte att jag ska göra det på dom längre. Jag har ju en egen rumpa som jag når nu för tiden när jag blivit smal och smärt.

Hysset den store har inte tid längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0