Hysset den store har blivit snäll

Ja då, jag har blivit en snäll och fredlig råtta sen min nära döden upplevelse.
Jag har bara bitit på tapeten en gång och sen har ja tuggat i mig bara en halv bok. Jag har med andra ord blivit snäll. Matte har jag börjat klänga på också, hon är ganska söt när hon får tassar och min kissiga svans i munnen. Hon gillar det inte, och hennes läpp ser helt konstig ut.Jag tror att det har blivit en infektion av allt stickande med mina tassar. mohaha. Jag märker henne. Hysset den store was here...

Jag har gått ner 7 gram också. Matte vart jätte glad, så glad att hon vägde mig ett par gånger till. Sanningen är den att jag hade bajsat en jätte korv som säkert vägde mera än 7 gram. mohaha. Jag var bajsnödig och korven var stor. Vad ska man göra?

Sen så har jag försört en toalettrulle också, eller ja, dom andra råttorna var helt klart med på det. Men när matte öppnade dörren till vårat rum så var jag den enda som inte märkte henne. Alla andra råttor stack som små oskyldiga änglar, så jag fick all skit. Okej jag  var inte oskyldig, men faan inte helt skyldig heller.

Sen har matte möblerat om i buren. Tagit ut alltiung och gjort rent. Det gillades inte, men jag tycker att det var ganska okej iallafall, men säg inte det till matte bara.

Matte kommer inte säljas nu. Tack varae lågkonjunturen. Priset är viktigare än hemmet, så jag inväntar bättre tider.

Nej nu ska Hysset den store fortsätta sova sin skönhets sömn, ska bara få i väg matte till jobbet.
mohahah

Jag luktar gott i rumpan i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0