Hysset den store lever, med hålig svans och drogad har hon också blivit

Ja den där jävla matten släpade upp mig i morse och stoppade in mig och äckel råttan i buren. Sen bar det av mot sthlm. Matte försökte gulla med mig hela vägen upp. Men jag bara var arg på henne. Sen knäckte hon en nöt till mig, som jag släpade in under fleece filten och käkade upp i smyg. När jag vågade mig fram så såg jag Qurius äckel råttan ligga och ploppa i mattes famn. Jävla tjallar råtta. Sen så hamnade vi hos satan (veterinären) hon stack mig i svansen. Hon drogade mig så jag inte ens visste vem jag var. Sen stoppade hon in mig i en stor maskin som lät konstigt, sen tittade hon på en bild med mitt skelett på. Jag är bara fet. Ingen vätska och inga tumörer och inga problem med körtel jävulen. Det kostade matte 1700 kr. Mohahhaha. Jag är en bra råtta. Men sen så kom jag på att vi kommer säkert inte få god mat eftersom matte nu är fattig. skit också.
Så nu får jag inge kött på ett tag och får inte äta med dom andra. Jävla skit veterinären. Hon berömde matte för min fina päls. Hallå, ser det ut som det är matte som slickar mig ren varje morgon? Ser det ut som det är matte som håller den här kroppen i trim? Det är ju jag, veterinäten borde ha berömt mig för min fina päls.

Jag är en mycket fin råtta som ni kanske redan vet. Jag är vacker och stor. mohahhaha. Jävla matte, hon vägar faan så mycket mer än mig och inte stoppar dom in henne i konstiga rör och sticker henne i nacken och svansen för det.
Nej nu måste Antimattex AB råtta komma igång på allvar.

Häx matte
Nu ska jag lukta Astra i rumpan, det har jag inte fått göra på hela dagen, har bara fått ligga i Qurius bajs. Jävla råtta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0