om detta ska jag berätta

Nu ska jag berätta, om detta ska jag berätta, matte är en kärring. Hon  bara kommer och går hela tiden. Hon bor här bara ibland, hon passar tydligen in massa äckliga katter och en hund hos hennes tant mamma och gubb pappa.
Så här om dagen, då kom det in en person som jag har kissat på en gång. Var är matte? Han kommer äta upp mig eftersom jag kissade på honom. Men han gav oss bara mat och pratade med oss. Men han vägrade säga Hysset med den där rösten som matte har. Dumma gubbe. Det är tydligen mattes pojkvän, varför då? Hysset den store har inte tillåtit något sånt här. Men han gav oss mat, så jag får väl vara nöjd med det jag får. Eftersom jag är på diet och allting.
Men jag tror att jag har gått ner i vikt, svansen känns lättare iallafall. så nu snart kan jag äta upp mig igen.

Till alla andra råttor där ute. Bit era mattar och hussar. Ja gör det, jävla människor.
Det är synd om Hysset den store


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0