Hysset den store är inte riktigt sig själv i dag

Matte tanten har släpat ner mig till veterinären i tisdags. Det var ett jävla klämmande. Jag har knölar i mina tuttar, jag har massor med tuttar, hehe matte har bara två. Men det är för att hon inte förtjänade att ha flera tuttar hehehe.
Så nu har veterinären förlängt min antibiotika kur. Kan man göra så ostraffat? Det spelade ingen roll hur mycket jag bajsade och kissade på henne, det vart så iallafall. Så nu kommer matte med den hemska sprutan och stoppar in den i min mun och tvingar mig att svälja skiten. Jävla kärring alltså.
Jag blir så förbannad, det smakar äckel. Sen får jag alltid mat efter sprutan vilket gör att maten smakar äckel den med. Jag tynar bort.

Jväla skit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0